Napište nám!

25.09.2013 10:47

Boli ste u nás spokojný? Chcete sa s nami poďeliť o svoje skúsenosti? Chcete získat viac informacií? Neváhejte a napište nám. Vaše názory sú cenními podnetmy k neustálemu zlepšovaniu naších služieb. Pochvala od spokojného zákazníka je tá nejlepšia odmena našej práce.

Boli ste u Nás spokojný?Je niečo čo by ste chceli zmeniť?Napište nám!

pochvala

Silvia | 05.01.2015

som veľmi spokojná, že už aj v Dlhom Poli máme kaderníctvo, ktoré je prístupné všetkým vekovým kategóriám , bola som už dva krát a vždy som išla domov veľmi spokojná odporúčam vyskúšať, veľmi príjemný a profesionálny prístup kaderníka

Poďakovanie | 03.12.2014

Ďakujem za služby, ktoré poskytujete. Som rada, že som konečne po veľmi , veľmi dlhej dobe našla skúseného , šikovného kaderníka. Naozaj vrelo odporúčam vyskúšať .

Kaderníctvo

Magda J. | 02.06.2014

Je úžasne keď žena najde toho správneho kaderníka a mne sa to práve podarilo bola som nadmieru spokojná a skutočne doporučujem.

Ďakujem

kaderníctvo Pietro

Daniela L. | 24.01.2014

Chcem sa poďakovať za super farbu a strih bola som maximálne spokojná

Ďakujem

Zuzka J. | 14.01.2014

Chcem sa poďakovať a popriať veľa veľa zákaznikov.

super kaderník

Lucia Z. | 16.12.2013

Ďakujem a prajem veľa úspechov.

Ďakujem

Žaneta K. | 29.11.2013

Chcem sa poďakovať za skvelé zafarbenie a strihanie.
Doporučujem vyskúšať.Je to kaderníctvo a kaderník u ktorého som bola po dlhom čase nespokojnosťi a skúšania nadmieru spokojná.

super kaderníctvo

Janka S. | 27.11.2013

Ďakujem a doporučujem aj ostatným.Fajn prístup úžasné ceny a skvelá práca.

PIETRO

Renata.V | 26.11.2013

Ďakujem za super účes všetci ho chválili.No všetci sme boli šokovaný s ceny ale veľmi príjemne.

super kaderník

Janka L. | 21.11.2013

Ahoj chcem sa poďakovať za super strih a účes.
Doporučujem vyskúšať kaderníctvo Pietro. Bola som maximálne spokojná.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek